Monday, December 20, 2010

sesuatu yang menyebalkan hati

sebelum ini kita kawan je
kawan biasa pula tuhh
rapat punn tk ,
tegur punn biasa biasa
senang cerita memang tk rapat langsung lah
memang malas punn nk kawan dengan dia tuhh
entah lahh tetiba kami semakin rapat 
dari hari ke hari
cerita itu ,
cerita ini ,
macam macam lahh
sampaikan orang menganggap saya '' skandal '' dengannya
dalam masa yg sama
dia sudah mempunyai teman hati
dan saya juga ada .
kami semakin hari semakin rapat 
sejak semua masalah kami , 
kami kongsi bersama 
sedih , gelak , tawa kami
kami kongsi sama sama
sampaikan sehingga satu masa
kami baru sedar perasaan kami mula berubah
kami tidak meminta semua ini
kami juga tidak inginkan perasaan itu datang 
tetapi nk buat macam mana ?
takdir sudah menentukan kami
:(
semakin hari saya semakin mencintaimu
hati saya ingin miliki mu
sangat memerlukan mu untuk disisi saya
dia sentiasa ada untuk saya
saya sangat sayangkan dia

tetapi sayangnya
kami tk bisa memiliki antara satu sama lain
saya tetap sendirian selepas putus 
dan dia tetap bersama teman hatinya
sehingga hari ini
kami tetap berhubung macam biasa seperti dulu
kadang kala saya semakin bersalah terhadap teman hati nya 
kerana menjadi yang ketiga antara mereka
hmmm
saya cuba untuk melupakan dia
tetapi sukar sulit dan perasaan amat terseksa
saya tk senggop untuk kehilangan nya 
saya tk tahu kenapa orang yg sudah miliki nya
tetapi tidak menjaga nya dengan baik
bagi saya ,
dia sangat istimewa untuk saya 
walaupun rupa bukan dapat menyempurnakan segalanya
dan sehingga kini
kami tk tahu apa hubungan antara kami
tetapi saya tetap cintakan dia sayang 

No comments:

Post a Comment